A honlapon film, könyv és honlap ajánlást találtok.

Olyan filmeket és filmsorozatokat szeretnék nektek ajánlani, amik nekem nagyon tetszettek, tetszenek. Nem csak vámpíros témájúak lesznek hanem mások is. Remélem elnyeri tetszéseteket. Jó film nézést, olvasást kívánok!

THE VAMPIRE DIARIES

The Vampire Diaries (Vámpír naplók)

RÖVID LEÍRÁS:

L. J. Smith Vámpírnaplók című regényei alapján készült, misztikus-romantikus sorozat.

A történet egy Mystic Falls nevű kis városkában játszódik, ahol a történelem során számos megmagyarázhatatlan és különös haláleset történt, melyet később állattámadással magyaráztak.
Ebben a városban él Elena, öccsével és nagynénjével. Elena pár hónappal a történet kezdete előtt, elvesztette a szüleit egy autóbalesetben, amit ő túlélt. Az eddig népszerű lány most legszívesebben menekülne a világ elől, kívülállónak érzi magát, szakít a barátjával. Ráadásul otthon is gondok támadtak ez öccsével, aki droggal próbálta feldolgozni szüleik halálát.
Ekkor érkezik a városba és az iskolába egy új fiú: Stefan Salvatore. Elena végre kiutat talál az elkeseredettségéből, hónapok óta először igazán boldognak érzi magát a fiú mellett. Ám hamar kiderül, hogy Stefan igazából egy vámpír, persze nem a rossz vámpírok közül való, ő jó útra tért és nem öl embereket, helyette állatokból táplálkozik. Nem sokkal utána megérkezik Stefan bátyja is, Damon, aki szintén vámpír, ám ő a rosszabb fajtából való és embereket öl meg a lebukást kockáztatja a város vezetősége előtt, akik tudnak a vámpírok létezéséről. Stefan minden erejével azon van, hogy megvédje Elenát és megakadályozza Damon mesterkedéseit, illetve kiderítse bátyja szándékait, hogy miért is tért vissza Mystic Falls-ba és hogy visszatértének van-e köze ahhoz az aprócska tényhez, hogy Elena kiköpött mása régi közös szerelmüknek, Katherine-nek. Mindemellett a cselekmény tovább bonyolódik, mikor egyre több vámpír bukkan fel a kis városban…

MŰFAJ: misztikus, romantikus, fantasy

SOROZAT INDULÁSA: 2009

ALKOTÓK: L. J. Smith, Julie Plec, Kevin Williamson, Marcos Siega, Kevin Bray

SZEREPLŐK:
Nina Dobrev - Elena Gilbert/Katherine
Paul Wesley - Stefan Salvatore
Ian Somerhalder - Damon Salvatore
Steven R. McQueen - Jeremy Gilbert
Katerina Graham - Bonnie Bennett
Candice Accola - Caroline Forbes
Zach Roerig - Matt Donovan
Michael Trevino - Tyler Lockwood
Sara Canning - Jenna Sommers
Matthew Davis - Alaric Saltzman
Kayla Ewell - Vicki Donovan


Damon; Elena; Stephan

vampire diaries-cast

2010. február 4., csütörtök

Vámpírnaplók

Vámpíros film sorozat

A HBO siker filmjeként hirdetik.

The Vampire Diaries (Vámpír naplók)

A sorozat első évadjának filmjeit a képre kattintva tudod letölteni a kedvenc letöltő oldalamról. Teljesen ingyenes, regisztrálnod sem kell. Feliratosak a jelenleg letölthető részek. Az első évadot 22 részre tervezték. Nekem nagyon tetszik, állandóan lesem, hogy mikor tölthető le a folytatás. Rendkívül izgalmas. Állítólag a könyv alakját már fordítják és áprilisban jelenik meg magyarul. A bejegyzés végén írok szabad fordítású link elérhetőséget.

A 2009 őszétől látható Vámpír Naplók című sorozat már könyv formájában igen nagy sikereket ért el külföldön. Az író, L.J. Smith már 5 könyvet adott ki a sorozatból 1991 óta, de jelenleg is két folytatáson dolgozik, így 2010-ig még meg fog jelenni a 7. kötet is. Az eddig megjelent részek alapján pedig most ez a vámpír alkotás is képernyőre kerül.

A történet sokban hasonlít a mindannyiunk által jól ismert Twilight Saga történetre. Félreértés ne essék nem Twilight utánzat, hiszen a fenti sorokban írom, hogy L. J. Smith előbb kezdett el írni, mint S. Meyer. Ám az tény, hogy Smith már jóval hamarabb kezdte el kiadni a Vámpír Naplókat, mint Meyer csak elkezdte volna saját történetét.

Így kezdődik a film:

"Egy évszázdon át titokban éltem mostanáig. Tudom, hogy kockázatos, de meg kell ismernem őt."

Egy jó és egy rossz vámpír "küzd benne", akik mellesleg testvérek.

4 hónappal azután, hogy tragikus autóbalesetben meghaltak a 17 éves Elena Gilbert szülei, egyedül marad az öccsével, az anyjuk testvére lett a gyámjuk. Elena egy népszerű lány a középiskolában és barátai körében. A baleset után úgy érzi el akar rejtőzni a világ elől egyedül a naplójával osztja meg érzéseit. A tanév hamarosan kezdődik, és az iskolában megjelenik egy új diák: Stefan Salvatore. Stefan nem egy átlagos diák, mivel Ő egy vámpír, és egyfajta küldetés vár rá, Elena lelkét akarja megóvni bátyjától, Damontól.

Elena kísértetiesen hasonlít Katherínére Stefan és Damon szerelmére.







Damon, Elena és Stefan






Jeremy, Elena öccse
Mint kiderül Stefan nem közönséges tini, hanem egy 162 éves vámpír, aki csak nyugodtan szeretne élni az emberek között. Idővel közel kerül Elenához, ám a heppi end előtt megjelenik Stefan gonosz bátyja, Damon, akinek nincs más célja, mint szintén megszerezni Elenát, és rákényszeríteni a testvérét, hogy éljen vámpírhoz méltón ismét.

Vajon a lány melyik vámpír mellett dönt? Egyáltalán vámpír, vagy egyszerű halandó lesz a választottja? Mindenesetre itt is többről szól a harc, mint egy lány megszerzéséről.







Damon
Hogy mennyire lesz izgalmas, érdekes ez az új sorozat, az majd kiderül.

A sorozat érdekessége, hogy Damont, az az Ian Somerhalder alakítja, aki már a Lost-ban is számtalan tinilányt hódított meg. Nem ronda fickó mi? Igencsak csábosan tud nézni!

Úgy gondolom mindannyiunkat el tudna csábítani akár Stephan, akár Damon.

azujsracbemutatkozik

shooooot

Könyv alakban, kalóz fordításban itt töltheted le:

Lisa Jane Smith


Vámpírnaplók 1.


http://data.hu/get/1874395/Lisa_Jane_Smith_Vampirnaplok_1..pdf.html


Vámpírnaplók 2.


http://data.hu/get/2060320/L.J.Smith_-_vampirnaplok2.pdf.html


Ha megnézted, írj róla véleményt, hogy hogyan tetszett?








13 megjegyzés:

kryszi írta...

Szia Andibandi!Először is azt szeretném mondani,sajnálom,hogy nem írod tovább a töridet,örömmel olvastam volna még.A vámpírnaplók első két részét elolvastam,jó,hogy felraktad ide.Légyszi tedd fel majd a többi részt is,ha lefordítják.Nekem egyébként nagyon tetszett,mostanában rajongok az ilyesfajta mesékért.A fantasy történeteket régóta szeretem,de a Twilight óta jöhetnek a vámpírok is! :D :D Pusz:kryszi

andibandi írta...

Köszönöm, és aranyos vagy! Nézzed meg a Vámpírnaplókat filmen is. Ingyen letöltheted erről az oldalról.
Nekem nagyon tetszik mindig alig várom a hétfőket, hogy letölthessem és megnézhessem. Puszi: Andi

Yuuki írta...

én először a sorozatot néztem meg, majd a könyvet kezdtem el olvasni,de az egyáltalán nem tetszett..persze tudom, hogy nem összehasonlítani kell őket, de a sorozat sokkal érdekesebb,izgalmasabb..én a pénteket várom nagyon,mert mivel csütörtök este mutatják be Amerikában,az nálunk már péntek hajnal, és péntek éjjel már van hozzá magyar felírat is

puszíí

andibandi írta...

Boginak:
Te biztos máshonnan töltöd le. Vasárnap már nézhetném, de nem mindig tudom letölteni, így várom a hétfőt. Délelőtt pár perc alatt lejön.

zsizsien írta...

Imádom a sorozatot...Egyszerűen magával ragadott...Szeretem a Twilight-ot is,de ez a sorozat...(L)Nem mondom,hogy jobb mint a Twilihgt Saga,de tényleg nagyon jóó lett!A szereplők is nagyon jók!

Ronnie írta...

Én nemrég halottam erről a sorozatról(szinte minden vámpíros könyvet elolvastam, sajna ezt még nem)és ma este indul az RTL-en a Vámpírnaplók...Szóval nagyon várom már :)

Betty írta...

Sziasztok :) Hát én megnéztem az első évadot 3 nap alatt :D nem tudtam egyszerüen abba hagyni annyira jó... én öröké szeretem az ilyen sorozatokat meg filmeket :D És még a könyveket is :P Nem tudja véletlenül valaki, h mikor jelenik meg a második évad? Fontos lenne... mert az utolsó rész nagyon jó dologgal végződik... nem akarom lelőni a poént az egészbe... de fontos lenne ha tudnám h mikortól lehet majd megnézni a második évadot... köszi előre is ha valaki tudja :D Jah és persze azt h a többi könyvet is honnan lehetne megszerezni :D és csak annyit tudok mondani, h nézétek... mert megéri :D

Névtelen írta...

Váááúúúúú... Két nap alatt végignéztem az első évadot két kisgyerek mellett. Nem tudtam abbahagyni és most itt állok és várok. Mikor lesz már folytatás??????????

N írta...

Pontosan 60 nap múlva indul a második évad, szept. 8-án azt hiszem.

Névtelen írta...

Sziasztok!

Nem tudná valaki nekem elküldeni a vámpírnaplók 1-2. részét könyvben a szofi32@freemail.hu e-mail címre? Nem tudom miért de sajnos nem tudom letölteni. :( Elöre is köszönöm! :)

Üdv Zsófi

Névtelen írta...

Sziasztok!
Én egy külföldi felhasználó vagyok, és nem tudom letölteni a Vámpírnaplók 1-2. részét könyvben... Ha lenne valaki olyan szives, és elküldené nekem erre az e-mail címre: karolyadrienn93@citromail.hu, akkor nagyon hálás lennék. :D
Előre is köszönöm :)

Névtelen írta...

Én előbb olvastam a könyvet. És aztán kezdtem nézni a sorozatot. Eléggé sokkolt hogy totál más. Puffogtam egy csomót, hogy ilyen nincs is :P
De inkább teljesen külön dolognak kezelem a kettőt. És végülis mindkettőt szeretem
SPOILER
De nem tudok mit csinálni, a könyvet sokkal jobban szeretem. Már csak azért is, mert abban Damon meg Stefan is szipolyozza Elenát...Meg az összes Damon&Elena jelenet miatt is. Team Damon <3
Az nagyon sokkolt, h a sorozatban milyen hatással van Elena vére Stefanra...

Nem gondoltam volna miután a Twilight-ot olvastam, hogy van annál jobb vámpíros történet. De azt hiszem most a Vámpírnaplókat jobbnak tartom. És itt megint csak azt tudom felhozni, hogy simán kiszívják Elenát, még Edward nem kóstolhat bele Bellába...

Névtelen írta...

http://vampirnaplok-stars.mindenkilapja.hu/html/22366639/render/vampirnaplok-2-evad-online

Megnézhetőek a 2. évad 1-9 részek felirattal. :)

Jacob

Jacob

Kedves látogató és olvasó!

Aki még nem látta az Alkonyat című filmet, az sűrgősen pótolja, aki nem olvasta a Stephanie Meyer könyveket és szeret jó és izgalamas történeteket olvasni, az ne habozzon. Rajta!

ÚGYMOND KÖTELEZŐ OLVASMÁNY!

New Moon előzetes magyar felirattal! JÓ SZÓRAKOZÁST!

Jó jelenetek New Moon

New Moon előzetes