A honlapon film, könyv és honlap ajánlást találtok.

Olyan filmeket és filmsorozatokat szeretnék nektek ajánlani, amik nekem nagyon tetszettek, tetszenek. Nem csak vámpíros témájúak lesznek hanem mások is. Remélem elnyeri tetszéseteket. Jó film nézést, olvasást kívánok!

THE VAMPIRE DIARIES

The Vampire Diaries (Vámpír naplók)

RÖVID LEÍRÁS:

L. J. Smith Vámpírnaplók című regényei alapján készült, misztikus-romantikus sorozat.

A történet egy Mystic Falls nevű kis városkában játszódik, ahol a történelem során számos megmagyarázhatatlan és különös haláleset történt, melyet később állattámadással magyaráztak.
Ebben a városban él Elena, öccsével és nagynénjével. Elena pár hónappal a történet kezdete előtt, elvesztette a szüleit egy autóbalesetben, amit ő túlélt. Az eddig népszerű lány most legszívesebben menekülne a világ elől, kívülállónak érzi magát, szakít a barátjával. Ráadásul otthon is gondok támadtak ez öccsével, aki droggal próbálta feldolgozni szüleik halálát.
Ekkor érkezik a városba és az iskolába egy új fiú: Stefan Salvatore. Elena végre kiutat talál az elkeseredettségéből, hónapok óta először igazán boldognak érzi magát a fiú mellett. Ám hamar kiderül, hogy Stefan igazából egy vámpír, persze nem a rossz vámpírok közül való, ő jó útra tért és nem öl embereket, helyette állatokból táplálkozik. Nem sokkal utána megérkezik Stefan bátyja is, Damon, aki szintén vámpír, ám ő a rosszabb fajtából való és embereket öl meg a lebukást kockáztatja a város vezetősége előtt, akik tudnak a vámpírok létezéséről. Stefan minden erejével azon van, hogy megvédje Elenát és megakadályozza Damon mesterkedéseit, illetve kiderítse bátyja szándékait, hogy miért is tért vissza Mystic Falls-ba és hogy visszatértének van-e köze ahhoz az aprócska tényhez, hogy Elena kiköpött mása régi közös szerelmüknek, Katherine-nek. Mindemellett a cselekmény tovább bonyolódik, mikor egyre több vámpír bukkan fel a kis városban…

MŰFAJ: misztikus, romantikus, fantasy

SOROZAT INDULÁSA: 2009

ALKOTÓK: L. J. Smith, Julie Plec, Kevin Williamson, Marcos Siega, Kevin Bray

SZEREPLŐK:
Nina Dobrev - Elena Gilbert/Katherine
Paul Wesley - Stefan Salvatore
Ian Somerhalder - Damon Salvatore
Steven R. McQueen - Jeremy Gilbert
Katerina Graham - Bonnie Bennett
Candice Accola - Caroline Forbes
Zach Roerig - Matt Donovan
Michael Trevino - Tyler Lockwood
Sara Canning - Jenna Sommers
Matthew Davis - Alaric Saltzman
Kayla Ewell - Vicki Donovan


Damon; Elena; Stephan

vampire diaries-cast

2010. május 15., szombat

Regény fordítás Vámpírnaplók 1 Ébredés 10. fejezet

10. fejezet
Október 7. reggel 8 óra
Kedves Naplóm,
Azért írom ezt óra alatt, mert azt remélem, Ms. Halpern nem lát meg.
Nekem nem volt időm írni tegnap este, még ha akartam volna se. Tegnap egy őrült, vegyes nap volt, mint az éjszaka a Hazatérési Bulin. Itt ülök az iskolában ma reggel, már szinte úgy érzem, mindaz, ami történt ezen a hétvégén egy álom volt. A rossz dolgok annyira rosszak, de a jó dolgok nagyon-nagyon jók.
Nem emeltem vádat Tyler ellen. Őt felfüggesztették az iskolából, és kirakták a foci csapatból. Dick-et is, amiért részeg volt a táncon. Senki sem mondja, de azt hiszem, sok ember úgy gondolja, ő volt a felelős, azért, ami Vickie-vel történt. Bonnie nővére látta Tyler-t tegnap a klinikán, és azt mondta, hogy a két szeme fekete és egész arca lila. Aggódom amiatt, hogy mi fog történni, amikor ő és Dick visszajön az iskolába.
Nekik több okuk van, mint valaha, hogy utálják Stefan-t.
Miért jut eszembe Stefan? Amikor felébredtem ma reggel bepánikoltam, és azt gondoltam: - Mi van, ha mindez nem igaz? Mi van, ha meg sem történt, vagy ha már meggondolta magát?" Judith aggódott reggel, mert nem tudtam enni megint.
De aztán, amikor megérkeztem az iskolába, láttam őt a folyosón az irodánál, és mi csak néztünk
egymásra. És tudtam. Mielőtt elfordult, elmosolyodott, egyfajta fanyar mosollyal. Megértettem, és igaza volt, jobb, ha nem megyünk egymás mellett a folyosón, nyilvánosan, hacsak nem akarjuk, hogy a titkárok izguljanak.
Nagyon határozottan együtt vagyunk. Most már csak meg kell találnom a módját, hogy
megmagyarázzam mindezt Jean-Claude-nak. Ha-ha.
Amit nem értek, hogy Stefan nem annyira boldog, mint én. Mikor egymással vagyunk, érzem, amit érez, és tudom, mennyire akar engem, mennyire törődik velem. Van, egy majdnem reménytelen éhezés benne, mikor csókol engem, mint aki azt akarja, hogy kihúzza a lelket a testből. Mint egy fekete lyuk.
Még mindig Október 7. most délután 2 óra
Egy kis szünet, mert ott Miss Halpern elkapott. Még azt is elkezdte olvasni, amit írtam, hangosan, de akkor azt hiszem, valahogy bepárásodott a szemüvege, és megállt. Szórakozott volt. Én túl boldog voltam, hogy olyan dolgokkal foglalkozzak, mint a kisebb trigonometria bukás.
Stefan és én együtt ebédeltünk, vagy legalábbis lementünk a mező egyik szegletébe, és leültünk az én ebédemmel. Még csak nem is zavart semmi, és persze mint kiderült nem tudtam enni sem. Mi nem érintkeztünk egymással, sokat vagyunk együtt, de csak beszélgettünk, és egymásra néztünk sokszor. Azt akartam, hogy megérintse. Több mint bármelyik fiú, akit valaha ismertem. És tudom, hogy ő akarja, de visszatartja. Ez az, amit nem tudok megérteni, miért harcol, miért tartja vissza magát. Tegnap a szobájában találtam bizonyítékot, hogy ő figyelt engem az elejétől kezdve.
Emlékszel, hogy azt mondtam neked, hogy a suli második napján Bonnie és Meredith és én a
temetőben? Nos, tegnap Stefan szobájában megtaláltam a kajszi szalagot, aznap volt rajtam.
Emlékszem, hogy nem esett ki a kezemből, amíg én futottam, és ő meg felvette, és megtartotta. Én nem mondtam neki, tudom, nyilvánvalóan meg akarja tartani titkának, de ez is mutatja, nem igaz, hogy törıdik velem?
Mondok neked valamit, aki nem szórakozott. : Caroline. Úgy látszik, mióta ott hagyta őt a fiú a fotó szobában, ebédnél kereste minden nap, és amikor ma nem jelent meg, elment megkeresni, amíg meg nem talált minket. Szegény Stefan, ő is megfeledkezett róla teljesen, és ő is megdöbbent. Amikor elment, egy csúnya egészségtelen árnyalatú zöldben - talán hozzám - elmondta nekem, hogy a lány hozzá csatlakozott az első héten az iskolában. Azt mondta, észre vette, hogy nem igazán eszik ebédet és a lány sem, mert diétán van, és miért nem mennek valahova, valami csendes helyre pihenni? Nem igazán akart semmi rosszat mondani róla (azt hiszem, az ő férfi modor eszméje miatt, hogy egy úriember nem tesz ilyet), de ő azt mondta nem volt semmi köztük. És azt hiszem, Caroline feledése rosszabb volt, mintha köveket dobtak volna rá.
Kíváncsi vagyok, miért nem ebédel Stefan. Furcsa egy labdarúgótól.
Uh-oh. Csak Mr. Tanner erre járt, és én bedobtam a pad alá ezt a naplót épp időben. Bonnie
kuncogott történelemkönyv mögött, látom, a vállát rázza. És Stefan, aki előttem ült, olyan feszülten néz ki, mintha bármelyik percben felugorhatna a székéből. Matt a "te dió" nézéssel nézett rám és Caroline is kirívóan. Én is nagyon-nagyon ártatlanul, írás közben a szemem Tanner-en van. Szóval, ha ez egy kicsit reszketeg és piszkos, értheted, miért.
Az utolsó hónapban, én nem igazán voltam önmagam. Még nem sikerült szerintem jól, vagy egyáltalán nem, koncentrálni csak Stefan-ra. Ilyen sok időt nem lehet visszavonni, én majdnem megijedtem. Én állítólag felelős vagyok Kísértet Ház dekorációjáért, és nem tettem semmit, amikor már pontosan három és fél hetem volt ezt megszervezni, és én szeretnék Stefan-nal lenni.
Otthagyhatnám a bizottságot. De akkor ott hagynám Bonnie-t és Meredith-et tartani a zsákot. És emlékszem, mit mondott Matt, amikor megkértem, hogy vegye rá Stefan-t, hogy jöjjön el a táncra: "Azt akarod, hogy minden és mindenki körülötted, forogjon, Elena Gilbert."
Ez nem igaz. Vagy legalább is, ha igen, az a múltban volt, nem fogom megengedni, hogy még mindig igaz legyen. Én… Oh, ez teljesen hülyének fog hangzani, de méltó akarok lenni Stefan-hoz. Tudom, hogy nem hagyná cserben a srácokat a csapatban, hogy megfeleljen a saját kényelmének. Azt akarom, hogy büszke legyen rám.
Azt akarom, hogy úgy szeressen, mint én szeretem őt.
- Siess! - hívta Bonnie az edzőterem ajtajából. Mellette a középiskola portása, Mr. Shelby, állt.
Elena még egy utolsó pillantást vetett a távoli alakra a focipályánál, aztán vonakodva bár, de átlépte a küszöböt, és csatlakozott Bonnie-hoz.
- Csak azt akartam mondani Stefan-nak, mikor megyek. - mondta. Egy hét óta volt együtt Stefan-nal, még mindig úgy érezte, izgalmas csak kimondani a nevét. Ezen a héten minden este a fiú elment házához, megjelenik az ajtóban naplemente körül, zsebre dugott kézzel, a kabátot viselt, és fellátszott a gallérja. Ilyenkor általában sétáltak a szürkületben, vagy ültek a teraszon, és beszélgettek. Bár semmit nem mondott róla, de Elena tudta, hogy Stefan mindig megtalálta a módját, hogy biztosan nem legyenek kettesben, magánszférában. És a tánc éjszakáján, ő biztos ugyan ezt tette volna. A lány becsületének védelmében, gondolta Elena fanyarul és fájdalommal, mert a szíve mélyén tudta, hogy nem volt több hozzá, mint ez.
- Túl fog élni nélküled is, egy estét. - mondta Bonnie érzéketlenül. - Ha beszélsz vele, soha nem jössz vissza, és szeretném, ha időben haza érnék vacsorára.
- Hello, Mr. Shelby. - mondta Elena a gondnoknak, aki még mindig türelmesen vár. Legnagyobb
meglepetésére, becsukta az egyik szemét és ünnepélyesen kacsintott rá. - Hol van Meredith? - tette hozzá.
- Itt. - mondta egy hang a háta mögött, és Meredith megjelent egy kartondobozban mappákkal és jegyzettömbökkel a karján. - A cuccaim a szekrényemből.
- Ez mind a tiéd? - mondta Mr. Shelby. - Jól van, most mindenki elhagyta az épületet, és az ajtók zárva vannak, hallod? Így senki nem juthat be!
Bonnie, belépni készül, röviden felhozta.
- Biztos vagy benne, hogy már senki nincs itt? - mondta óvatosan.
Elena megütötte a lapockái között. - Siess, - utánozta a lányt barátságtalanul. - Haza akarok érni
idıben a vacsorára.
- Senki sincs bent. - mondta Mr. Shelby, szája rángatózott bajusza alatt. - Csak nyugodtan kiabálj, ha akarsz valamit. Itt leszek a környéken.
Az ajtó becsapódott mögöttük egy furcsa végső hanggal.
- Munkára. - mondta rezignáltan Meredith, és letette a dobozt a földre.
Elena bólintott, nézett fel és le a nagy üres szobában. Minden évben a Hallgatói Tanács úgy vélte, a Kísértet Ház jó alapítványi pénzgyűjtésre. Elena tagja volt a díszítő bizottságnak az elmúlt két évben, valamint Bonnie és Meredith, de ez más volt, most elnök. Neki kellett mindent eldönteni, amelyek mindenkit érintettek, s még csak nem is hivatkozhat arra, hogy mi történt az elmúlt években.
A Kísértet Ház többnyire egy fatelep raktárban volt, de a növekvő nyugtalanság miatt a városban, az a döntés született, hogy az iskolai tornaterem biztonságosabb lesz. Elena-nak ez azt jelentette, hogy újra kell gondolni az egész belső kialakítás, és kevesebb, mint három hét van most még Halloween-ig.
- Ez valójában nagyon kísérteties itt. - mondta Meredith halkan. És volt valami zavaró, a nagy zárt helyiségben, gondolta Elena. Azon kapta magát, hogy hangját lehalkítja.
- Akkor intézkedjünk először. - mondta. Mentek a teremben, és a lépteik tompán visszhangoztak.
- Rendben. - mondta Elena, mikor befejezte. – Akkor most munkára fel. - Megpróbálta lerázni a
nyugtalanság érzését, és azt mondta magának, hogy nevetséges, hogy úgy érzi, nyugtalan az iskolai tornaterem, a Bonnie és Meredith mellette volt, és egy egész focicsapat tőlük kétszáz méterre gyakorolt.
Ők hárman a lelátókon ültek, tollal és jegyzetfüzettel a kézben. Elena és Meredith konzultált az elözö évi tervezési vázlatokról, míg Bonnie kicsit felemelte a tollát, és körülnézett elgondolkodva.
- Nos, itt van a tornaterem. - mondta Meredith, és egy gyors vázlatot mutatott füzetében. - És itt van, ahol az embereknek be kell majd jönnie. Most a „Véres Holttest” lehetne a legvégén… Apropó, ki lesz a „Véres Holttest” az idén?
- Lyman edző, azt hiszem. Ő jó munkát végzett tavaly, és segít kordában tartani a focis srácokat. - Elena rámutatott a vázlatra. - Oké, akkor ez lesz az a partíció, és ez lesz a Középkori Kínzó Kamra. Ki fognak menni egyenesen az Élőhalott szobájába…
- Azt hiszem, hogy lehetnének druidák. - mondta Bonnie hirtelen.
- Lehetne mi? - mondta Elena, majd, amint Bonnie elkezdett kiabálni: - Dru-i-dák! - elfojtva intett a kezével. - Jól van, jól van, emlékszem. De miért?
- Mert ők voltak azok, akik kitalálták Halloween-t. Tényleg. Kezdetekben ez az egyik szent napjuk volt, amikor nagy tüzeket gyújtottak és faragott fehérrépa arcokat tettek ki, hogy a gonosz szellemeket távol tartsák. Úgy vélték, ez volt a nap, amikor a határ, az élők és a halottak között a legvékonyabb. És félelmetesek voltak, Elena. Emberi áldozatokat végeztek. Feláldozhatnánk Lyman edzőt.
- Igazából ez nem egy rossz ötlet. - mondta Meredith. – A „Véres Holttest” lehet áldozat. Tudod, egy kőből készült oltárt, és egy kés, és vértócsák mindenfelé. Aztán amikor valaki igazán közel megy hozzá, hirtelen felül.
- És mindenki szív elégtelenséget kap. - mondta Elena, de el kellett ismernie, hogy jó ötlet volt,
minden bizonnyal félelmetes. Egy kicsit beteg érezte magát, ha csak rágondolt. Minden véres… de ez igazából csak „Karo” szirup lesz.
A másik két lány is csendes volt. A fiúk szekrényei szomszédban voltak, ekkor a víz hangját lehetett hallani, futás és öltöző szekrények dörömbölése, és több elmosódott hangokat kiabált.
- Az edzésnek vége. - mormogta Bonnie. – Kinn biztos besötétedett.
- Igen, és a hőseink mind mosakodnak. - mondta Meredith, a szemöldökét megemelve Elena-nak. – Nem kukucskálunk?
- Bárcsak. - mondta Elena, csak félig viccesen. Valahogy, bizonytalanul, a légkör sötét volt a
szobában. Éppen abban a pillanatban kívánta, hogy szeretné látni Stefan-t, vele lenni.
- Hallottatok valami bőıvebbet Vickie Bennett-rıl? - kérdezte hirtelen.
- Nos. - mondta Bonnie egy pillanat múlva: - Én azt hallottam, hogy a szülei keresnek neki egy
pszichiátert.
- Tényleg? Miért?
- Hát… Azt hiszem, azt hiszik, hogy ezeket, a dolgokat, amiket elmond, hallucinációk, vagy valami.
És hallottam, hogy nagyon rossz rémálmai vannak."
- Ó… - mondta Elena. A hangok a fiúöltözőben elhalkultak, és hallották, hogy a külső ajtó becsapódik.
Hallucinációk, gondolta, hallucinációk és rémálmok. Valamilyen oknál fogva, hirtelen eszébe jutott, az éjszaka a temetőben, az éjszaka, amikor Bonnie-val üzent nekik, és mind futottak valami elől, amit egyikük sem látott.
- Jobb lenne, ha visszatérnénk a feladatunkhoz. - mondta Meredith. Elena megrázta magát az
álmodozásából, és bólintott.
- Mi… mi is voltunk a temetőben. - mondta Bonnie bátortalanul, mintha olvasta volna Elena
gondolatait. - A Kísértet Ház, úgy értem.
- Nem. - mondta Elena élesen. - Nem, mi csak bírunk vele. - tette hozzá egy nyugodtabb hangon, és fölébe hajolt a vázlatnak újra.
Ismét nem hallatszott semmi, csak a lágy sercegés, ahogy a toll és a papír zizegett.
- Jó. - mondta Elena végül. - Most már csak be kell mérni a különböző partíciókat. Valakinek be kell majd jutni lelátókat mögé… Most mi legyen?
A fények a tornateremben villantak, és lement a felére az erejük.
- Ó, nem. - mondta Meredith, elkeseredett. A fények villantak újra, kialudt, és visszatért homályosan még egyszer.
- Nem tudom olvasni a dolgokat. - mondta Elena, nézte a vázlatot, ami most úgy tűnt, mint egy
jellegtelen darab fehér papír. Felnézett Bonnie-ra és Meredith-re és látta, mindkettőjük arca fehér folt volt.
- Valami baj lehet a vészhelyzeti generátorral. - mondta Meredith. - Szóljunk Mr. Shelby-nek.
- Nem fejezhetnénk be holnap? - mondta Bonnie panaszosan.
- Holnap szombat. - mondta Elena. - És ezt a múlt héten meg kellett volna csinálnunk.
- Hozom Shelby-t. - mondta Meredith újra. - Gyerünk, Bonnie, te velem jössz.
Elena kezdte: - Mi lenne, ha mind mennénk… - de Meredith megállította.
- Ha minden megyünk, és nem találjuk meg, akkor visszajövünk. Gyerünk, Bonnie, csak belülről van zárva az iskola.
- De sötét van.
- Sötét van mindenütt, ez az éjszaka. Gyerünk, ketten, biztonságos lesz. - Ő húzta a vonakodó Bonnie-t az ajtóig. - Elena, ne engedj be senki mást!
- Mintha mondani kellene. - mondta Elena, kiengedte őket, és majd nézte, ahogy mennek néhány
lépésnyire a folyosón. Azon a ponton, ahol elkezdtek egyesülni a homállyal, ő hátralépett be és
becsukta az ajtót.
Nos, ez egy jó rendetlenség, ahogy az anyja szokta mondani. Elena átment a kartondobozhoz, amit Meredith hozott, és elkezdte benne nézegetni a mappákat és a jegyzeteket. Ebben a fényében csak homályos alakoknak látta őket. Nem volt más hang, csak saját légzése és a hangok, amiket ő csinált. A lány egyedül volt a hatalmas, homályos szobában…
Valaki figyelte őt.
A lány nem tudta, honnét tudta, de biztos volt benne. Valaki mögötte tornateremben a sötétből figyeli.
Szemek a sötétben, ahogy az öreg mondta. Vickie is azt mondta. És most a szem rá nézett.
A lány gyorsan megpördült szobába, hogy szembe nézzen vele, feszülten saját szemével látni az
árnyékba, még csak nem is próbál lélegezni.
A lány félt, a zajoktól, amit csapott, nem tehetett ellene. De ő nem látott semmit, és nem hallott
semmit.
A lelátókat homályos, fenyegető alakok, kinyúlva a semmibe. És a terem a túlsó végén, egyszerű,
jellegtelen, szürke köd volt. Sötét köd, gondolta, és úgy érezte, minden izma gyötrelmesen megfeszült, ahogy hallgatta kétségbeesetten. Ó, Istenem, mi volt az a lágy suttogó hang? Csak a képzeletem…
Kérem, legyen csak a képzelet.
Hirtelen elméje tiszta volt. El kellett hagynia ezt a helyet, most. Igazi veszélyben van, nem csak a
fantáziája.
Valami volt odakint, valami rossz, ami akarta. És ő egyedül volt.
Valami megmozdult a homályban.
A lány sikoly megdermedt a torkában. Izmai is megfagytak, mozdulatlanul állt, terror-és egy kevés névtelen erő. Tehetetlenül nézte, mint az a sötét alak kilépett az árnyékból, és a lány felé tartott. Úgy tűnt, mintha a sötétség maga is életre kelne, és égett, ahogy nézte, figyelte az emberi alakját, egy fiatal férfi alakja.
- Sajnálom, ha megijesztettelek.
A hang kellemes, enyhe akcentussal, nem volt helye. Nem úgy hangzott, mintha egyáltalán sajnálná.
Megkönnyebbült, olyan hirtelen és teljes, hogy fájdalmas volt. A lány leállt, és hallotta saját lélegzetét, sóhajtott.
Ez csak egy fickó, talán volt diák, vagy egy asszisztense Mr. Shelby-nek. Rendes fickó, aki halványan mosolygott, mintha mulattatta volna őt, ahogy látta, hogy majdnem elájul a lány.
Hát… talán nem egészen hétköznapi. Feltőnıen jóképű volt. Az arca sápadt volt a mesterséges
szürkületben, de a lány látta az arcát is tisztán, meghatározott és majdnem tökéletes, és sötét haj. És az arccsontja a szobrászok álma volt. És szinte láthatatlan volt, mert feketében volt: puha fekete csizma, fekete farmer, fekete pulóverben, és bőrdzseki.
Még akkor is halványan mosolygott. Elena-t elöntötte a düh.
- Hogy jutottál be? - kérdezte a lány. - És te mit csinálsz itt? Senki másnak nem kellene itt lennie a tornateremben.
- Az ajtón jöttem. - mondta. Hangja puha volt, kulturált, de ő még mindig szórakoztatónak hallatszott, a lány ezt lehangolónak találta.
- Minden ajtó zárva van. - mondta határozottan és vádlón.
Ő felvonta a szemöldökét, és elmosolyodott. : - Mind?
Elena úgy érezte, egy másik félelemtől remeg, szőrszálai felálltak a tarkóján. - Annak kellett volna lennie. – mondta a leghidegebb hangon, tudta kezelni.
- Te vagy mérges. - mondta komolyan. - Azt mondtam, hogy sajnálom, hogy megijesztettelek téged.
- Én nem félek! - csattant fel a lány. Úgy érezte, valahogy ostoba előtte, mint egy gyerek, hogy vidám valaki, aki sokkal idősebb, mint ő. Ez még dühösebbé tette. - Én csak meglepődtem. - folytatta. - Ami nem meglepő, az után, hogy te itt settenkedsz a sötétben.
- Érdekes dolgok történnek a sötétben… néha. - Még akkor is nevetett rajta; meg tudta mondani a szeméből. Egy lépéssel közelebb ment, és látta, hogy ezek a szemek szokatlan, majdnem feketék, de furcsa fény volt bennük. Mint, ha meg tudná nézni, mélyebben és mélyebben, amíg csak beléjük nem esik, és tovább zuhan örökre.
A lány rájött, hogy nézett. Miért nem jön a fény? El akart innen menni. Elment a fehérítőtartály
végénél, ami közöttük volt, és az utolsó mappát belerakta a dobozba. Hogy elfelejtse a többi munkát ma estére. Csak azt akarta most, hogy szabadulhasson.
De a folyamatos hallgatása nyugtalanná tette. Csak állt ott, mozdulatlanul, és nézte őt. Miért nem
mondott valamit?
- Azért jöttél, mert keresel valakit? - Haragudott magára, amiért beszélni kezdett vele.
Még mindig nézett rá, a sötét szemét a lányra vetette, olyan módon, hogy egyre kellemetlenebb lett. A lány nyelt egyet.
A szemét a lány ajkán tartott, és azt mormolta: - Ó, igen.
- Mi? - Elfelejtette, hogy mit kérdezett. Az arcán és a torokban is pír, égő érzés, a vér. Érezte, hogy hibbant. Ha nem hagyja abba, hogy őt nézi…
- Igen, azért jöttem ide, mert keresek valakit. - ismételte meg, nem hangosabban, mint azelőtt. Aztán, egy lépést tett felé, hogy csak a sarokban lévő fehérítőtartály választotta el őket egymástól.
Elena nem tudott lélegezni. Ott állt hozzá közel. Elég közel, hogy megérintse. A lány érezte halványan a kölnije és a bőrkabátjának illatát. És a szeme még mindig fogva tartotta az övé, nem bírt elnézni.
Olyanok voltak szemei, amilyet azelőtt csak egyetlen egyszer látott valaha is, fekete, mint az éjfél, a pupillái kitágultak, mint egy macskáé. Vízió töltötte el őket, ahogy közelebb hajolt hozzá, lehajtotta a fejét az övéhez. Érezte, hogy saját szemei félig becsukódnak, ahogy elveszti a fókuszt. Érezte, hogy a fejét visszadöntötte, és ajka részét.
Nem! Éppen idejében oldalra rántotta a fejét. Úgy érezte, mintha éppen visszahúzta volna magát egy szakadék széléről. Mit csinálok? - gondolta döbbenten. Meg készültem engedni neki, hogy
megcsókoljon engem. Egy teljes idegennek, valakinek, akivel csak néhány perccel ezelőtt találkoztam.
De nem ez volt a legrosszabb dolog. Abban a néhány percbe, valami hihetetlen dolog történt. Az alatt a néhány perc alatt, megfeledkezett Stefan-ról.
De most az ő képe töltötte el gondolatait, és a vágy olyan volt benne, mint a fizikai fájdalom a testébe.
Azt akarta, Stefan-t akarta, szerette volna, ha átölelné őt, biztosan vele akart lenni.
A lány nyelt egyet. Orrában lobbant, ahogy keményen lélegzett. A lány igyekezett a hangját
állandónak és méltóságteljesen tartani.
- Mennem kell. - mondta. - Ha keresel valakit, azt hiszem, jobb lesz, ha valahol máshol keresed.
Furcsán nézett rá, a kifejezését nem tudta megérteni. Tekintetében a bosszúságnak és irigységnek keveréke volt és valami mást. Valami forró és heves, hogy félt tőle egy más módon.
Megvárta, míg a keze az ajtógombon volt válasszal, és a hangja lágy volt, de súlyos, és nyoma sem volt a szórakozásnak. - Talán már rá találtam... Elena.
Amikor megfordult, nem látott semmit a sötétben.

Nincsenek megjegyzések:

Jacob

Jacob

Kedves látogató és olvasó!

Aki még nem látta az Alkonyat című filmet, az sűrgősen pótolja, aki nem olvasta a Stephanie Meyer könyveket és szeret jó és izgalamas történeteket olvasni, az ne habozzon. Rajta!

ÚGYMOND KÖTELEZŐ OLVASMÁNY!

New Moon előzetes magyar felirattal! JÓ SZÓRAKOZÁST!

Jó jelenetek New Moon

New Moon előzetes